wtorek, 18 stycznia 2011

najgorszy dzień w roku

statystycznie rzecz a właściwie dzień biorąc, dzisiaj a właściwie wczoraj bo już od 16 minut mamy "jutro" był najgorszy dzień roku. po usłyszeniu tej ciekawostki w radiu, od razu zrobiło mi się lżej na sercu a właściwie na nerwach. właściwie od początku dnia (tego nocnego początku - 00:00) czuć było pechowość tej doby: jakiś narąbany mieszkaniec kościelnej wpadł w utrzymujący się do 4:00 rano szał śmiechu, rudy miauczący domownik urządził sobie imprezę na biurku targając kartkę A3 na drobne części, a gdy już udało się zasnąć zaczął dzwonić budzik nakazując zwlec się z łózka i stawić czoła grafice książki. oczywiście im bliżej wyjścia z domu napięcie narastało...narosło...pękło...i postanowiłam rzucić studia. niestety tak się nie stało i blada jak ściana wkroczyłam na zajęcia. po zajęciach ratując resztki tuszu...znowu rzuciłam studia...jako że uczelniana doba nie dobiegała jeszcze końca a ja nadal figurowałam na liście studentów postanowiłam dobić się na ilustracji. jak postanowiłam tak zrobiłam...jako że leżącego się nie kopie, dobijanie przeszło w miarę delikatnie.żeby nieco poprawić sobie humor wpadliśmy na pomysł żeby zaliczyć wystawę w rondzie...idziemy...wchodzimy...i co...? No jak to co? poniedziałek!!!zawsze w poniedziałek galerie są pozamykane. w całym tym "najgorszym dniu w roku" jest jedna przyjemna rzecz a właściwie myśl : Jeśli to jest najgorszy dzień w roku to już gorszego nie będzie.

1 komentarz:

  1. najgorszy dzien w roku to bylo wczoraj tj 17.01

    http://www.gadu-gadu.pl/5563142265564923231/dzis-jest-blue-monday-najgorszy-dzien-roku-2011?utm_source=gg&utm_medium=hover

    bo z notki wynika ze 18.01 ...

    18.01 to Dzien Kubusia Puchatka :))))

    http://www.mmlublin.pl/blog/entry/6939/Nietypowe+%C5%9Awi%C4%99to-+Dzi%C5%9B+Dzie%C5%84+Kubusia+Puchatka.html

    OdpowiedzUsuń